Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2007 16:17 - Кале-балада за шивача
Автор: allinyourhands Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3375 Коментари: 0 Гласове:
0



БАЛАДА ЗА ШИВАЧА

 Три решени на лиризъм
 съществуващи души,
 ме поканват на вечеря,
 в която аз ще се нахраня
 с мойте предстоящи дни.
 Няма никакво съмнение,
 че изисква полов акт
 всяко ново взаимоотношение.
 Да! Няма никакво съмнение.

 Затова ела с мен при шивача ми,
 за да ушием с теб децата си.
 Свали си роклята под коляното,
 краката си вдигни над рамото.

 Четири милиона жени
 в нашата република
 ме направиха онанист,
 но аз си развих китката
 и станах добър китарист.
 Няма никакво съмнение,
 че аз съм малко извратен,
 но, мила, ела под моята
 шевна машина,
 за да видиш колко радост има.

        Димитър Воев



Тагове:   Кале,   балада,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив